Team Untouchable
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De clan verhuist!

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Sir stefaan
Admin
Sir stefaan



De clan verhuist! Empty
PostSubject: De clan verhuist!   De clan verhuist! EmptyThu Mar 26, 2009 7:31 pm

Deze site is door velen vaak gebruikt (alle hopelijk Razz)

Nu de onthulling van men geheim project...

Dinsdag heb ik voor de clan namelijk een webdomein aangekocht.
Dus over een paar dagen hoop ik is het niet meer teamuntouchable.darkbb.com MAAR

teamuntouchable.be


Hieronder valt... site maar ook een forum!
Ik kan helaas niet aan de huidige db dus mensen heb je posts die je wilt houden... Editeer ze en plak ze in een word document ofzo... Op het nieuwe forum kunnen ze dan al gepost worden Wink

Dit gebeurt ook met alle guides...

Ik ben hier al even aan bezig en het enige dat nu moet gebeuren zijn copyrights en links stellen maar dat kan pas als de server er is.

Ik gok dat we de server of morgen of maandag hebben... Allesinds zeker volgende week!


PREVIEW
De clan verhuist! Preview

Voorbeeld van de hoofdpagina van de nieuwe site (dit is het ontwerp). Forum wordt ook helemaal opnieuw gedaan, nieuwe layout e.d.

Reacties welkom Very Happy
Back to top Go down
kakashi540

kakashi540



De clan verhuist! Empty
PostSubject: Re: De clan verhuist!   De clan verhuist! EmptyThu Mar 26, 2009 7:34 pm

Heeel nice Stefaan Very Happy

Goed werk ben benieuwd!

Kakashi!
Back to top Go down
houndoum

houndoum



De clan verhuist! Empty
PostSubject: Re: De clan verhuist!   De clan verhuist! EmptyThu Mar 26, 2009 8:00 pm

mooie dinges maar wat bedoel je dat we al onze posts moeten bewaren voor op andere site te zetten? Razz Question voorwa is da goe Question
Back to top Go down
Sir stefaan
Admin
Sir stefaan



De clan verhuist! Empty
PostSubject: Re: De clan verhuist!   De clan verhuist! EmptyThu Mar 26, 2009 8:13 pm

Niet iedereen maar mensen zoals bv kakashi heeft een log... Melee dude7 ook... Killerken14v ook de mensen die wille kunnen dit kopieren en terug posten op het nieuwe forum.

Als je het kopieert moet je het niet meer typen e Wink
Back to top Go down
mine dude007

mine dude007



De clan verhuist! Empty
PostSubject: Re: De clan verhuist!   De clan verhuist! EmptyFri Mar 27, 2009 1:28 am

knap werk Wink
Back to top Go down
Sponsored content





De clan verhuist! Empty
PostSubject: Re: De clan verhuist!   De clan verhuist! Empty

Back to top Go down
 
De clan verhuist!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» mag ik in jullie clan ?
» clan rulez
» clan event @bandos 28-01-09
» aanvraag hero clan
» Clan event @ Barrows 24/01

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Team Untouchable :: Belangerijk!!!! In Verband Met geheim project! :: VERHUIS!-
Jump to: